Güzel Başlangıçlara

Merhabalar;

Bugüne kadar bana yapılan " blog aç,  gezdiğin yerleri ve çektiğin fotoğrafları paylaş" baskıları sanırım semeresini verdi ve ben kendimi bunu yapmaya hazır ve istekli hissettim.

Senelerdir yapmış olduğum gezileri ve gezmiş olduğum yerelere ait kendi çektiğim fotoğraflarımı, bu blogla birlikte paylaşıma açmak için bir başlangıç yapıyorum.

Benim bir turist rehberi mantığı ile bilgi paylaşmadığımı sadece kendi deneyimlerimi ve gideceklere yol gösterici mahiyetteki bilgileri ve hatta gidemeyenlere de gitmiş kadar olmasa da o keyfi fotoğraf ve videolarla yaşatmak amacında olduğumu bilerek blogumu takip ederseniz sevinirim.

Şu ana kadar yapılan geziler böyle fikir oluşmadan yapıldığı için çok kapsamlı ve tamamlayıcı olmasa da, bunların Acemi Gezgin'in Kafası ile oluştuğunu bilerek okursanız ve fotoğraflara o gözle bakarsanız, umarım sizler için yol gösterici ve keyif verici olur.

Keyifli Yolculuklar,

Acemi Gezgin.

Comments

Popular posts from this blog

Schaffhaosen & Rheinfall Gezisi

Bern Gezi Notları

Lozan & Montrö Gezisi